niedziela, 16 grudnia 2018

Moje początki w Kromołowie XXIV

Dziś kolejny z obrońców Aleks Maciążek.

1 Skąd pochodzisz i jak trafiłeś do Kromołowa? 
-Pochodzę z Kromołowa i trafiłem tu po zobaczeniu plakatu odnośnie naboru do drużyny

2 Jak długo grasz w drużynie?

-Gram w drużynie od 4 lat ale miałem przerwę w treningach spowodowaną problemami w nauce

 3 Z jakim numerem występujesz? 
-Najczęściej występuje z numerem 83

4 Moment który zapadł ci szczególnie w pamięć w klubie? 
-Wydarzeniem, które na pewno na długo zapadnie mi w pamięć jest awans do III ligi wojewódzkiej juniorów.

5. Najładniejsza bramka/asysta? 
-Jeszcze takiej nie miałem

6. Jak ocenisz treningi?
-Treningi są prowadzone na wysokim poziomie, na każdym treningu uczymy się czegoś nowego i widać, że trenerowi bardzo zależy na rozwoju drużyny.

7.Najlepsza pora do trenowania według ciebie?-Według mnie najlepiej trenuje się letnimi wieczorami.





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz