niedziela, 13 stycznia 2019

Moje początki w Kromołowie XXVI

Dzisiaj w serii klubowej "Moje początki w Kromołowie" nietypowy gość. Zawodnik, który ze względów zdrowotnych nie może grać w piłkę ale nadal jest częścią naszej drużyny. Bramkarz Dawid Trepka.

1. Skąd pochodzisz i jak trafiłeś do Kromołowa?
-Pochodzę z Zawiercia a do Kromołowa trafiłem przez transfer z Warty Zawiercie, ponieważ nasz rocznik został rozwiązany.

2. Z jakim numerem występowałeś?
-Występowałem zazwyczaj z numerem 1.

 3. W jaki sposób starasz się wspierać drużynę?
-W obecnie chwili nie daje rady pomagać ale mam nadzieje ze na wiosnę się wszystko zmieni i będę normalnie z drużyną na większości treningów .

4. Moment, który zapadł ci szczególnie w pamięć?
-Myślę , że szczególny moment był taki iż trener pozwolił mi wykonywać rzut karny.


 5.Najładniejsza interwencja w meczu?- Było ich bardzo dużo.

6. Jak Ci się współpracowało z trenerem?
-Współpraca z trenerem była świetna , zawsze się dobrze dogadywaliśmy.

7. Który piłkarz z pola byłby dobrym bramkarzem?-Myślę ze każdy w jakiś sposób sprawdziłby się w roli bramkarza.







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz