czwartek, 17 stycznia 2019

Moje początki w Kromołowie XXVII


W dzisiejszej części serii wychowanek Źródła Kromołów Kacper Skałka.

1.Skąd pochodzisz i jak trafiłeś do Kromołowa?
Pochodzę z Bzowa i trafiłem do klubu za namową rodziców

2.Jak długo grasz w zespole?
-W młodzikach zacząłem grać na początku września 2017 roku, a w drużynie juniorów w sierpniu 2018 roku

3.Jak oceniasz atmosferę w szatni?
-W szatni panuje miła atmosfera.

4. Czy podobają ci się treningi?
- Treningi bardzo mi się podobają.

5. Jaki jest twój najwspanialszy moment w Kromołowie?
--Moim najwspanialszym momentem w klubie był mój debiut w drużynie juniorów w sparingu z drużyną Ruchu Radzionków.

6. Czy podoba ci się Kromołów?
-Kromołów bardzo mi się podoba.

7 .Z jakim numerem na plecach występujesz?
-Jak dotychczas grałem tylko dwa mecze, w pierwszym z nich grałem z numerem 12, a w drugim z numerem 3.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz