sobota, 1 grudnia 2018

Moje początki w Kromołowie XXII

W dzisiejszej odsłonie serii klubowej "Moje początki w Kromołowie" środkowy pomocnik Kacper Gajek.

1.Skąd pochodzisz i jak trafiłeś do Kromołowa?
-pochodzę z dzielnicy Zawiercia -  Żerkowice.

2.Z jakim numerem na plecach występujesz?
- kiedyś występowałem z numerem 8 obecnie występuje z numerem 69.

3. Najładniejsza bramka/asysta?-według mnie najładniejszą bramkę strzeliłem jeszcze w pierwszym sezonie z rzutu wolnego w meczu z Niwką Sosnowiec.

4. Jak długo grasz w zespole?-W zespole gram od początku powstania grupy młodzieżowej w 2014 roku.

5. Najwspanialszy moment w drużynie?
-najwspanialszym momentem dla mnie było wygranie ligi.

6. Kto jest najlepszy na treningach?
-ciężko powiedzieć kto jest najlepszy na treningach na pewno jest wielu wyróżniających się zawodników takich jak Czarek, Krzysiek czy Kamil Przybylski.

7.  Który piłkarz z pola byłby dobrym bramkarzem?
-
wydaje mi się ze dobry na bramce mógłby być Alan, który jest wysoki i ma dobry refleks.
8. Kto jest największym żartownisiem w szatni?
-
największym żartownisiem z pewnością jest Łukasz.

9. Najgłośniejszy w szatni?
-
według mnie najgłośniejszy jest Igor Kolanko.

10. Który obrońca byłby dobrym napastnikiem?

-z obrońców dobrym napastnikiem mógłby być Robek, który ma niesamowite kopnięcie.

11. Z kim siedzisz podczas wyjazdów i co zazwyczaj robisz?
-
nie mam takiej jednej osoby z którą zawsze siedzę gdzie jest wolne miejsce tam siadam. Podczas wyjazdów słucham muzyki albo rozmawiam z kolegami na temat piłki nożnej.

12. Kto podnosi morale po porażkach?-wydaje mi się ze Trener który zna nas na tyle dobrze ze wie jak podnieść morale zespołu.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz