sobota, 24 listopada 2018

Moje początki w Kromołowie XXI

W dzisiejszym wydaniu bramkarz Kacper Piwkowski.

1.Skąd pochodzisz i jak trafiłeś do Kromołowa? 

-Pochodzę z Zawiercia a do Kromołowa trafiłem w maju lub czerwcu za namową mojego kolegi Sebastiana.

2.Z jakim numerem na plecach występujesz? 

-Aktualnie występuje z numerem 13.

3.Najładniejsza interwencja? 

-Myślę, że jeszcze takiej nie miałem, wszystkie są raczej solidne i na dobrym poziomie. Często ładne interwencję zaliczam za to na treningach, może kiedyś uda mi się którąś powtórzyć na meczu

4.Jak długo grasz w zespole?
-Od maja.

5.Najwspanialszy moment w drużynie? 

-Myślę, że nie ma najwspanialszego momentu, w drużynie panuje świetna atmosfera i każda chwila jest tą 'najwspanialszą'


6. Kto jest najlepszy na treningach?
-Hmm ciężko wybrać, Czarek pokazuje świetne zaangażowanie i posiada wysokie umiejętności, podobnie jak Krzysiu Bierut czy Łukasz, mógłbym tu jeszcze wstawić mojego kolegę z bramki Szczepana, który zawsze daje z siebie 102% co było widać w tym sezonie podczas meczy

7. Który piłkarz z pola byłby dobrym bramkarzem?
-Słyszałem, że kiedyś Aleks Maciążek był bramkarzem więc może on. Alan także by się spisał, jest wysoki i potrafi szybko zareagować.

8. Najgłośniejszy w szatni?

-Zdecydowanie ja!
 9. Z kim siedzisz podczas wyjazdów klubowych i co zazwyczaj robisz?

- Różnie, raz z Radkiem Waniakiem, Wojtkiem Pają a czasem sam na pojedynczym krzesełku. Wszystko raczej zależy od dnia. Wtedy zwykle rozmawiam z tą osobą na temat meczu lub ogólnie piłki. Jeśli nie to słucham muzyki lub przeglądam moje social media na które zapraszam
10. Kto podnosi morale w szatni po porażce?

-
Oczywiście, że Pan Kapitan Krzysiu, uwielbiam tego gościa, zawsze wie co powiedzieć i jak się zachować. Prawdziwy kapitan

To było ostatnie pytanie do Kacpra. Już za tydzień Kacper Gajek!





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz