poniedziałek, 26 lutego 2018

Moje początki w Kromołowie V

Witamy naszych czytelników jak co poniedziałek w serii „Moje początki w Kromołowie”.
Dzisiaj w naszej zabawie obrońca-Krystian Filipek.

1.Skąd pochodzisz i jak trafiłeś do Kromołowa?
-Pochodzę z Włodowic, przyszedłem na jeden trening  i mi się bardzo tutaj spodobało, od razu wiedziałem ze zostanę tutaj na dłużej.

2.Jak długo grasz w drużynie?
-W drużynie gram już ponad półtora roku!

3.Z jakim numerem występujesz?
-Na początku grałem z numerem 22  lecz od tego sezonu jest to numer 21.

4.Jaki jest twój najzabawniejszy moment w klubie?
-"Oczy Ważki". (ŚMIECH)

5.Kto jest twoim idolem?
 -Robert Lewandowski.

6. Jaki masz kontakt z kolegami z zespołu?
-Mój kontakt z zespołem jest bardzo dobry, na boisku jak i poza nim.

7.Najlepsza pora do trenowania według ciebie?
-Bardzo lubię trenować  latem ponieważ trenujemy na własnym boisku w Kromołowie. Przez zimę nie mamy możliwości trenowania w Kromołowie i musimy trenować na boisku w Zawierciu.

Było to ostatnie pytanie na dzisiaj.Za tydzień w serii będzie skrzydłowy – Dawid Tabijas.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz