poniedziałek, 5 marca 2018

Moje początki w Kromołowie VI


Witamy w szóstej już części serii "Moje początki w Kromołowie".Dzisiaj na pytania odpowiadał pomocnik Dawid Tabijas.


1.Skąd pochodzisz i jak trafiłeś do Kromołowa?
-Pochodzę z Zawiercia, do Kromołowa trafiłem dzięki koledze który zaproponował mi dołączenie do drużyny.

2.Z jakim numerem na plecach występujesz?

-Aktualnie nie mam numeru na koszulce.

3.Najwspanialszy moment w druyżnie?
-Myślę, że najwspanialszego momentu jeszcze nie miałem.

4.Najładniejsza bramka/asysta?
-Nie było ich dużo, ale myślę że gol po indywidualnej akcji w ostatnim meczu ze Skarżyskiem-Kamienna.

5.Jak zostałeś przyjęty do zespołu?
-Myślę że do drużyny zostałem przyjęty dobrze.

6.Jak długo grasz w zespole?
-W drużynie gram od zakończenia poprzedniego sezonu, w marcu będzie to już cztery miesiące.

7.Czy podobają ci się treningi?
-Tak, ponieważ wynoszę z nich dużo wiedzy która przyda mi się na przyszłość.

Było to ostatnie pytanie.A już za tydzień w naszej zabawie wystąpi jeden z młodszych zawodników w naszej drużynie, ofensywny pomocnik-Kamil Przybylski.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz