poniedziałek, 23 kwietnia 2018

Moje początki w Kromołowie XIII

W dzisiejszej serii pomocnik Dawid Bojda

1 Skąd pochodzisz i jak trafiłeś do Kromołowa?
-Pochodzę z Zawiercia. Do przyjścia na treningi zachęcił mnie mój kolega Igor.

2 Jak długo grasz w drużynie?
-W drużynie młodzieżowej Źródła gram od 2 lat.

 3 Z jakim numerem występujesz? 
 -Od mojego początku w Kromołowie gram z numerem "10".

4 moment który zapadł ci szczególnie w pamięć w klubie?
-Jest wiele momentów,które szczególnie zapadły mi w pamięci. Dla mnie momentem ,którym zapamiętam był obóz w "Niedzicy"

 5. Najładniejsza bramka/asysta?

-Według mnie najładniejsza moja bramka była w sparingu z Wartą Zawiercie był to gol z woleja.

6. Jak ocenisz treningi? 

-Trening są prowadzone bardzo dobrze przez trenera ,który przekazuje nam swoją wiedzę i doświadczenie wzięte z różnych szkoleń.

7.Co Cię nakłoniło do przyjścia do klubu?

-Do przyjścia do drużyny skłoniły mnie treningi na bardzo wysokim poziomie i chęć zwiększenia swoich umiejętności. Szczególnie W klubie jest bardzo dobra atmosfera która na pewno wyróżnia ta drużynę.

A już za tydzień bramkarz Bartek Jastrząb.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz