niedziela, 11 listopada 2018

Moje początki w Kromołowie XIX

Wracamy po sezonie z klubową serią "Moje początki w Kromołowie". A dzisiaj skrzydłowy Radek Waniak.

1.Skąd pochodzisz i jak trafiłeś do Kromołowa? -Pochodzę z dzielnicy Zawiercia- Żerkowice. Do przyjścia na treningi zachęcili mnie znajomi.

2.Z jakim numerem na plecach występujesz?
-Kiedyś występowałem z numerem 6 obecnie mój numer to 11.

3.Najwspanialszy moment w drużynie?
-Myślę, że najwspanialszego momentu jeszcze nie miałem.

4.Najładniejsza bramka/asysta? - Według mnie najładniejszą bramkę strzeliłem w towarzyskim meczu z Ząbkowicami.

5.Jak zostałeś przyjęty do zespołu?
-
 Myślę, że do zespołu zostałem przyjęty dobrze.

 6.Jak długo grasz w zespole?  -W zespole gram około 4 lata .

7.Czy podobają ci się treningi?-Treningi bardzo mi się podobają. Trenujemy pod okiem trenera który cały czas rozwija swoje umiejętności trenerskie i stara się przekazać nam wszystko co jest niezbędne do gry w piłkę.

Już za tydzień kolejny zawodnik.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz