piątek, 4 stycznia 2019

Moje początki w Kromołowie XXV

Wracamy po przerwie. Dzisiaj pomocnik Błażej Aksamit.

1 Skąd pochodzisz i jak trafiłeś do Kromołowa?
-Pochodzę z Zawiercia a do Źródła trafiłem z Warty Zawiercie.

2 Jak długo grasz w drużynie? 
- Niedługo, od połowy Sierpnia.

3 Z jakim numerem występujesz? 
- W drużynie występuje z numerem 10.

4 Moment który zapadł ci szczególnie w pamięć w klubie? 
-Awans do trzeciej ligi.

5. Najładniejsza bramka/asysta?
- Nie było ich za wiele, lecz podobała mi się moja asysta w ostatnim meczu sezonu gdzie podałem do Kamila Przybylskiego.

 6. Jak ocenisz treningi? -Treningi są bardzo dobrze prowadzone, zawsze czegoś się uczę i widać, że trenerowi zależy na naszym rozwoju

7. Największy "śmieszek" w zespole?-W drużynie jest bardzo dobra atmosfera i wiele osób ma poczucie humoru ale wydaje mi się że największym śmieszkiem jest Bartek Rozlał.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz