poniedziałek, 12 lutego 2018

Moje początki w Kromołowie III

Witamy w trzeciej odsłonie naszej serii. Dzisiaj na pytania odpowiadać będzie nowy zawodnik w drużynie-Kacper Motyka.

1.Skąd pochodzisz i jak trafiłeś do drużyny z Kromołowa?

-Pochodzę z Ryczowa a do Kromołowa trafiłem głownie przez sparing grany kiedyś przeciwko drużynie z Kromołowa.

2.Jak długo grasz w zespole?

-W zespole gram od początku nowego roku ale myślę ze zagoszczę tu na dłużej.

3.Co Cię nakłoniło do przyjścia do klubu?

-Chęć przyjścia do klubu pojawiła się z tego że od dłuższego czasu byłem „głodny gry".

4Jak ocenisz treningi?

-Trening są prowadzone bardzo fajnie, są różne gry jak i ćwiczenia wzmacniające nas jako zawodnika.

5.Jaka panuje atmosfera w szatni?
-W Szatni jest bardzo dobra atmosfera, jest paru śmieszków w zespole.

6.Jak zostałeś przyjęty do nowego zespołu?

-Sadze ze Wszyscy wokół przywitali mnie bardzo przyjaźnie dzięki czemu ma się ochotę trenować.

 7.Jaki jest twój najwspanialszy moment w Kromołowie?

-Jeszcze go nie miałem ale mam nadzieje ze będzie ich wiele.

Było to ostatnie pytanie na dzisiaj.Za tydzień naszym gościem będzie obrońca-Konrad Jeż.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz