poniedziałek, 12 marca 2018

Moje początki w Kromołowie VII


Witamy w VII części serii "Moje początki w Kromołowie".Dzisiaj młody i niezwykle utalentowany zawodnik, który odbył tygodniowy wyjazd na obóz do klubu Vfl Wolfsburg-Kamil Przybylski


1.Skąd pochodzisz i jak trafiłeś do Kromołowa?
-Pochodzę z Bzowa. Trafiłem do Kromołowa  ponieważ  chciałem zobaczyć jak wyglądają treningi piłkarskie.

2.Jak długo grasz w drużynie?
-W drużynie gram niecałe cztery lata.

 3.Z jakim numerem występujesz?
-aktualnie występuje z numerem 16

4,Moment ,który zapadł ci w pamięć?
-,,Obsikany odkurzacz" (ŚMIECH)

5 Twoja najładniejsza bramka/asysta?-Był to gol strzelony lobem zza szesnastki w sparingowym meczu z Wartą Zawiercie.

 6.Jaki masz kontakt z kolegami z zespołu?-Z kolegami z zespołu mam bardzo dobry kontakt

7.Opowiedz jak było na  obozie w VfL Wolfsburg?
-Na obozie w Niemczech było bardzo fajnie i myślę że dużo stamtąd wyniosłem wiedzy o piłce.

Za tydzień w naszej zabawie wystąpi kapitan zespołu Krzysztof Kuśmierski.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz