poniedziałek, 19 marca 2018

Moje początki w Kromołowie VIII

W VII serii "Moje początki w Kromołowie" kapitan drużyny - Krzysztof Kuśmierski.

1.Skąd pochodzisz i jak trafiłeś do Kromołowa?
-Pochodzę z Podzamcza, trafiłem do Kromołowa przez moją ciocię która mnie zaintrygowała.

2.Jak długo grasz w drużynie?
- W drużynie gram już około 3.5 roku.

 3.Z jakim numerem występujesz?
- Występuje z numerem 23.

4.Moment ,który zapadł ci w pamięć?
- Zostanie kapitanem juniorów.

5.Twoja najładniejsza bramka/asysta?
- Wydaje mi się, że bramka z rzutu wolnego z KKS Czarnymi Sosnowiec na 3:3.

6.Jak to jest nosić opaskę kapitana?
- Ciąży na mnie lekka presja, lecz staram pokazywać się z jak najlepszej strony

7. Jaki masz kontakt z kolegami z zespołu?
- Kontakt z kolegami z klubu wydaje mi się że mam bardzo dobry.

A już za tydzień w poniedziałek nowy-stary zawodnik LKS-u Sebastian Jaros.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz