czwartek, 3 maja 2018

Moje początki w Kromołowie XIV

Z lekkim opóźnieniem ale jest XIV część serii "Moje początki w Kromołowie". A dzisiaj bramkarz Bartek Jastrząb.

1. Skąd pochodzisz i jak trafiłeś do Kromołowa? 

- Pochodzę z Zawiercia i do Kromołowa trafiłem po tym jak rozpadł się mój rocznik w Warcie Zawiercie. 

2. Jak długo grasz w drużynie? -Teraz będzie to trzeci rok.

3. Z jakim numerem występujesz?
- To zależy, najczęściej jest to jedynka.

4. Moment który zapadł ci szczególnie w pamięć w klubie? -Drużynowy wyjazd na mecz do Krakowa.

5. Najładniejsza interwencja w meczu?-Nie mi to oceniać, ja mam tylko broni.

6. Jak ocenisz treningi?-Są dobrze wyważone, trener Damian dobrze wie co robi.

7. Jaka panuje atmosfera w szatni?-Myślę, że bardzo dobra każdy się dąży szacunkiem.

A już za tydzień skrzydłowy Igor Szafran.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz