poniedziałek, 28 maja 2018

Moje początki w Kromołowie XVII

W dzisiejszej serii "Moje początki w Kromołowie" skrzydłowy Patryk Mikołajczyk.

1. Skąd pochodzisz i jak trafiłeś do Kromołowa?
-Pochodzę z Zawiercia i do Kromołowa trafiłem za namową kolegi. 

2. Jak długo grasz w drużynie?
-W drużynie gram już 2 lata .

3. Z jakim numerem występujesz?
- Kiedyś występowałem z 11 obecnie mój numer to 14 .

4. Moment który zapadł ci szczególnie w pamięć w klubie?
-Najbardziej zapadł mi w pamięci moment kiedy zdobyłem moją pierwsza bramkę przeciwko salos dąbrowa górnicza .

5. Jaka panuje atmosfera w szatni?
-W szatni panuje bardzo dobra atmosfera wszyscy dobrze się rozumiemy i wspieramy się nawzajem,  nie brakuje tez żartów i śmiechów.

6. Jak ocenisz treningi?
-Treningi są na bardzo dużym poziomie i dużo z nich wynosimy .

7. Co Cię nakłoniło do przyjścia do klubu
-Do przyjścia do klubu nakłoniła mnie chęć zdobywania coraz większego doświadczenia i udoskonalenia swoich umiejętności.

A już za tydzień bramkarz Kacper Szczepanek.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz